بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت هیرادرما پیشرو

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

در کلینیک های زیبایی یکی از مهمترین دستگاههای مورد استفاده دستگاه لیزر موهای زائد است. امروزه اغلب خانم ها و برخی آقایان تمایل دارند که موهای زائد خود را به طریقه لیزر از بین ببرند. این روش ساده و آسان اثر طولانی مدتی در حذف موهای زائد داشته و رضایت اغلب افراد را بدست آورده است. کلینیک های زیبایی نیز تلاش می کنند تا با خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و تاثیرگذاری بیشتر روی حذف موها، بر شمار مشتریان خود بیفزایند.

حال در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار بپردازیم که درصد رضایت بالایی داشته اند. شرکت هیرادرما پیشرو عرضه کننده انواع تجهیزات سالن ها و کلینیک های زیبایی، تجهیزات مصرفی، تعمیرات و خدمات پس از فروش شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی چند مدل از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

با توجه به تنوع دستگاه های لیزر موهای زائد در بازار ، در اینجا قرار است با چند مدل از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد که بیشترین رضایت مشتریان را داشته اند آشنا شویم. شما برای خرید این تجهیزات، تعمیرات و خدمات پس از فروش آنها می توانید با شرکت هیرادرما پیشرو تماس بگیرید .

لیزر ADSS سه طول موج

دستگاه لیزر سه طول موج الکس دایود (الکس، دایود و اندیاگ) مناسب انواع پوست حتی انواع تیره آن است. از طرفی اسپات سایزهای مختلف دارد و برای نواحی کوچکی همچون حفره بینی و گوش نیز دارای سری مناسب است. این دستگاه دارای FDA ایالات متحده است و جواب دهی و توان بالایی دارد.

این دستگاه لیزر کولینگ داخلی قدرتمندی دارد که موجب کاهش درد قابل ملاحظه ای در هنگام لیزر می شود. چنانچه برای کلینیک زیبایی خود قصد خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را دارید دستگاه لیزر ADSS سه طول موج یکی از پیشنهادات فوق العاده ما به شماست.

برای آشنایی بیشتر با انواع دستگاه لیزر موهای زائد کلیک کنید. 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیزر ADSS سه طول موج

لیزر ADSS الکس دایود

یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار لیزر ADSS الکس دایود است. این دستگاه که با نام لیزر دایود تک لیزر چهار بعدی هم شناخته می شود از بهترین های بازار است. این محبوبیت به دلیل این است که فناوری چهار طول موج این دستگاه می تواند موهای زائد در هر رنگ و تیپ پوست را مورد هدف قرار دهد. طول موجها شامل 755 ، 810 ، 940 و 1064 نانومتر هستند.

از ویژگیهای مهم دیگر این دستگاه این است که چگالی انرژی آن بالاست و سیستم کولینگ (خنک کننده) پیشرفته ای هم دارد. اپلیکاتورهای این دستگاه موثر و ایمن برای انواع پوست هستند و راندمان بالایی در حذف موهای زائد دارند. یکی از ویژگی های بارز این دستگاه این است که از سیستم حفاظتی هوشمند برخوردار است و امنیت بالایی را برای فرد در حال استفاده از خدمات لیزر فراهم می کند.

دارا بودن صفحه نمایش LED رنگی پانزده اینچی یکی دیگر از ویژگی های مثبت لیزر ADSS الکس دایود است. برای مشاهده سایر مشخصات به سایت هیرادرما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیزر ADSS الکس دایود

لیزر تیتانیوم سه طول موج

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است که راحتی ، انعطاف پذیری و کارایی را همزمان به تکنسین و مراجع ارائه می دهد. لیزر موهای زائد وقتی عملکرد بالایی دارد که تفاوت رنگ پوست و مو زیاد باشد. شاید به همین دلیل افرادی که پوست سفید و موی بور دارند یا افرادی که پوست و موی تیره دارند کمترین نتیجه را از لیزر موهای زائد می گیرند.

اما در میان نژاد ایرانیان تضاد قابل قبولی از رنگ پوست و مو وجود دارد که بیشترین نتیجه از لیزر گرفته می شود. با این حال دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج این قابلیت را دارد که حتی اگر پوست تیره و یا روشنی داشته باشید بتوانید از لیزر موهای زائد بیشترین نتیجه را بگیرید.

از مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم می توان به نتایج طولانی مدت، تاثیر روی همه پوستها ، درمان سریعتر، ایمنی بیشتر، استفاده راحت و آسان و ملایم بودن آن اشاره کرد. جهت خرید این محصول برای کلینیک خود می توانید با شرکت هیرادرما تماس بگیرید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیزر تیتانیوم سه طول موج

کلام آخر

در این مقاله با سه نمونه از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شدیم. همچنین در مورد برخی ویژگی های هر یک از این دستگاهها مطالبی آموختیم. شرکت هیرادرما پیشرو عرضه کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات کلینیک های زیبایی، تجهیزات مصرفی سالن های آرایشی و زیبایی، ارائه خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش و … می باشد. شما می توانید برای همکاری با هیرادرما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گروه مهندسی هیرادرما

مجموعه هیرادرما به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات و دستگاههای پزشکی، پوستی، لاغری و جوانسازی به همراه خدمات پس از فروش، تعمیرات و تامین لوازم جانبی فعالیت دارد. شما با حداقل سرمایه و خرید شرایطی از هیرادرما می توانید سالن پوستی یا کلینیک زیبایی خود را تجهیز نمایید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.