بهترین دستگاه هایفوتراپی شرکت هیرادرما

بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403

بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403

هایفوتراپی یکی از روشهای زیبایی و جوانسازی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. این روش غیرتهاجمی که درد و خونریزی به همراه ندارد برای لیفت پوست، جوانسازی، روشن کردن پوست، رفع چین و چروک و غبغب و … به کار می رود. هایفوتراپی با استفاده از دستگاههای مخصوص که با امواج صوتی کار می کنند انجام می شود و این دستگاهها انواع گوناگونی در بازار دارند.

در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403 آشنا کنیم. شرکت هیرادرما عرضه کننده انواع تجهیزات و دستگاههای زیبایی و پزشکی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه هایفوتراپی در بازار

در اینجا با چند مدل از بهترین دستگاه هایفوتراپی موجود در بازار آشنا می شویم. هر یک از این دستگاهها دارای قابلیت های گوناگون و متفاوتی هستند و از نظر قیمت نیز تفاوت هایی با هم دارند. بهترین دستگاه های هایفوتراپی در سال 1403 عبارتند از :

دستگاه هایفو اولترا پی

روش اولتراپی روشی غیرجراحی است که از امواج فراصوت برای تحریک ساخت الاستین و کلاژن در اعماق پوست استفاده میشود. در این روش آسیب یا برش روی سطح پوست ایجاد نمی شود و درد و خونریزی ندارد. در این روش دستگاه هایفو اولترا پی روی پوست قرار گرفته و امواج فراصوت به اعماق پوست صورت و بدن نفوذ میکند. امواج فراصوت به صورت هم زمان تحریک بافتها و گرم کردن آنها را انجام می دهد و باعث لیفتینگ پوست و بهبود تنش آن می شود.

دستگاه اولتراپی یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی است که با استفاده از این دستگاه می توان چین و چروک های پوست را کاهش داد، تنش پوست را کم کرد، لکه های پوستی را کم رنگ و یا محو کرد، ضایعات پوستی یا آزالیا را از بین برد و ظاهر گردن و دکلته را بهبود بخشید. اگر برای سالن زیبایی خود قصد خرید دستگاه اولتراپی را دارید با کارشناسان شرکت هیرادرما تماس بگیرید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاه اولتراپی

دستگاه هایفو 4 بعدی بلک با واژینال

یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403 دستگاه هایفو چهار بعدی بلک اولترا است که ساخت کشور چین است. در این دستگاه با امواج اولتراسوند متمرکز عملیات لیفتینگ ، کلاژن سازی و فرمدهی پوست انجام می شود. نتیجه ای که از این دستگاه روی پوست باقی می ماند بین یک تا سه سال ماندگاری دارد.

از کاربردهای این دستگاه می توان به لیفت و لاغری بدن، لیفت واژینال، سفت کردن پوستهای شل و افتاده، جوانسازی تدریجی و طبیعی پوست، بهبود رنگ، خطوط و بافت پوست صورت، کاهش چربی و … اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه هایفو 4 بعدی بلک با واژینال با شرکت هیرادرما تماس بگیرید.

دستگاه هایفو 7 بعدی فورمر استند

تکنولوژی دستگاه هایفو 7 بعدی فورمر استند بسیار پیشرفته است و بی شک یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403 است. در این دستگاه تاثیر امواج هایفو تنها روی لایه های هدف است و باقی بافتها که سالم هستند تحت تاثیر امواج قرار نمی گیرند. همین موضوع موجب شده که دستگاه هایفو فورمر از نظر تاثیرگذاری و ایمنی نمره A را دریافت نماید.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که امواج اولتراسونیک روی نقاط موردنظر از صورت و بدن متمرکز شده و موجب جوانسازی، چربی سوزی و همچنین لیفتینگ این نواحی می شود. این امواج مانند امواج سونوگرافی هستند و هیچ عارضه ای در پی ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول با کارشناسان هیرادرما در تماس باشید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاه 7 بعدی

دستگاه هایفو 9 بعدی فورمر با واژینال و فرکشنال

دستگاه هایفو 9 بعدی از نظر طراحی شبیه به دستگاه هایفو سه بعدی اولتراست اما در رنگ بندی و قابلیت ها تفاوت هایی با آن دارد. این دستگاه که یکی دیگر از بهترین دستگاه هایفوتراپی در بازار است شات زنی مفید و همچنین جوابدهی بالایی دارد. همین موضوع موجب شده که قیمت دستگاه هایفو 9 بعدی فورمر نسبت به سایر دستگاههای هایفو گران تر باشد.

از این دستگاه می توان برای صورت و بدن استفاده کرد و دارای دو کارتریج 3 و 4.5 است. هر کارتریج آن ده شات دارد و هر شات نیز 12 لاین دارد. توان این دستگاه 200 وات است. برای اطلاع از سایر مشخصات دستگاه و استعلام قیمت با شرکت هیرادرما تماس بگیرید.

دستگاه هایفو 12 بعدی گلدن فلای

دستگاه هایفو 12 بعدی گلدن فلای جدیدترین و بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403 است که لیفت صورت و بدن را با کیفیت بسیار عالی انجام می دهد. این دستگاه حتی خطوط نرم و ظریف روی صورت را نیز برطرف کرده و به کاهش چربی پوست و بهبود کشسانی پوست کمک می کند.

این دستگاه تکنولوژی پالسینگ (نقطه به نقطه) را در هایفوتراپی ارتقاء داده و هایفوتراپی خطی و دایره ای را به فناوری هایفوتراپی اضافه کرده است. این تکنولوژی موجب شده که اثرگذاری دستگاه بیشتر شده و تعداد جلسات هایفو کمتر شود. در نواحی زیر می توان از دستگاه هایفو 12 بعدی گلدن فلای استفاده کرد:

  • پیشانی، گونه، چانه ، رفع چین و چروک گردن و زاویه سازی فک
  • چین و چروک دور چشم ، اطراف دهان و ابرو
  • داخل و بیرون ران، شکم، سینه و زیر بازو
  • کاهش چربی و فرمدهی بدن ، لاغری
  • سفت کردن واژن

چنانچه قصد خرید دستگاه هایفو 12 بعدی گلدن فلای و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویژگی های این دستگاه را دارید با مشاوران شرکت هیرادرما تماس بگیرید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاه 12 بعدی گلد

کلام آخر

در این مقاله با چند مدل از بهترین دستگاه هایفوتراپی در سال 1403 آشنا شدیم. هایفوتراپی نیاز افراد را به جراحی های زیبایی کاهش داده و با روش های امن تر و بدون درد و خونریزی صورت و ظاهر جوان تر و زیباتر را به آنها هدیه می دهد. چنانچه برای سالن زیبایی خود قصد تهیه دستگاه هایفوتراپی را دارید و در انتخاب برند و مدل آن تردید دارید با مشاوران شرکت هیرادرما پیشرو تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی های لازم را در این زمینه به دست آورید. همچنین شرکت هیرادرما تامین کننده تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه های زیبایی و خدمات پس از فروش را نیز به عهده دارد. با ما در تماس باشید.

گروه مهندسی هیرادرما

مجموعه هیرادرما به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات و دستگاههای پزشکی، پوستی، لاغری و جوانسازی به همراه خدمات پس از فروش، تعمیرات و تامین لوازم جانبی فعالیت دارد. شما با حداقل سرمایه و خرید شرایطی از هیرادرما می توانید سالن پوستی یا کلینیک زیبایی خود را تجهیز نمایید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.