انواع دستگاه لیزر موهای زائد گروه مهندسی هیرادرما

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین خدمات بهداشتی و زیبایی تبدیل شده است. اغلب خانم ها و برخی آقایان تمایل به حذف موهای زائد خود برای مدت طولانی دارند و استفاده از لیزر برای از بین بردن موها یکی از بهترین روشهاست. لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر انجام می شود که در این مقاله قصد داریم با انواع دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شویم. گروه مهندسی هیرادرما عرضه کننده دستگاه های پزشکی، پوستی، لاغری، جوانسازی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تعمیرات شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

در کشور ما انواع دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک ها و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک ویژگی ها و مزایای خود را دارند و از برندهای معتبر دنیا هستند. برخی از معتبرترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر موی زائد به قرار زیر است:

دستگاه الکساندرایت لیزر موی زائد

لیزر الکساندرایت توسط دانشمندی با نام فیلیپ فاشبیلر در سال 1964 کشف گردید که این لیزر با ماده فلزی با همین نام و شامل نیکل، کربن ، کروم و مس عمل میکند. الکساندرایت از نخستین مواد فلزی است که جهت تولید لیزر از آن استفاده می شود. این لیزر برمبنای اصل جذب نور عمل مینماید. در دستگاه الکساندرایت با یک فلش لامپ نوری به ماده الکساندرایت ساطع می شود و انرژی به الکساندرایت منتقل می شود. سپس این ماده انرژی را در قالب نور لیزری و با طول موج 750 نانومتر از خود ساطع می نماید.

دستگاه لیزر الکساندرایت علاوه بر لیزر موهای زائد برای درمان بعضی مشکلات پوستی از قبیل لک، جوش، تیرگی پوست و جای زخم استفاده می شود. این دستگاه با طول موج 764 نانومتر کار می کند و موجب آبرسانی و ترمیم لایه سطحی پوست و در نتیجه بهبود ظاهری آن می شود. دستگاه الکساندرایت با پالسهای نوری کوتاه و قدرتمند تاثیر زیادی روی موهای زائد دارد و آنها را در عرض چند جلسه به کلی از بین می برد. همین طور تنظیم فرکانس پالسها و انرژی با این دستگاه امکان پذیر است که موجب کاهش عوارض و درد و بالا رفتن دقت درمان می شود.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد فروش دستگاه الکساندرایت

دستگاه لیزر موی زائد تیتانیوم

این دستگاه لیزر با فناوری خنک کننده علاوه بر حذف موهای زائد به درمان نیز می پردازد. همچنین فناوری ICE PLUS از گرم شدن زیاد پوست در زمان لیزر جلوگیری می کند. بزرگترین مزیت دستگاه لیزر تیتانیوم این است که حتی افرادی که پوست تیره ای دارند و یا برنزه کرده اند نیز می توانند با این دستگاه موهای زائد خود را از بین ببرند.

دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج ارائه میدهدکه در چند لایه پوست تاثیر می گذارد. این دستگاه همچنین دارای فناوری In Motion است که این امکان را به اپلیکاتورها میدهد تا چند بار از روی یک ناحیه درمانی عبور نمایند.

دستگاه لیزر موی زائد دایود

یکی از انواع دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه دایود است که بصورت تماسی و با ژل روی پوست موجب از بین رفتن موی زائد می شود. طول موج 808 نانومتر در این دستگاه موجب تاثیر بر روی فولیکول موها می شود و آنها را تخریب می کند. دایود لیزرها به دلیل این طول موج به راحتی حتی روی پوستهای تیره هم تاثیرگذار هستند.

از ویژگی های مهم این نوع دستگاه لیزر می توان به سرعت بالای آن برای حذف موهای زائد اشاره کرد. همچنین ریسک سوختگی پوست با این نوع دستگاه لیزر بسیار پایین است. صفحه نمایش 10 اینچی و لمسی این دستگاه کار را برای اپراتور راحت تر می کند.

برای مشاهده مشخصات انواع دستگاه لیزر موهای زائد کلیک کنید. 

انواع دستگاه لیزر موهای زائد فروش دستگاه دایود

دستگاه لیزر موی زائد IPL

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال است که از آن برای رفع موهای زائد، درمان کک و مک و آکنه، جوان سازی پوست و … استفاده می شود. طیف طول موج این دستگاه از 400 تا 1200 نانومتر است و قدرت و اثر ماندگاری آن از دستگاههای دیگر کمتر است. تکنولوژی این دستگاه از نوع سیستمهای نور متراکم پالسی می باشد که در واقع فلش لامپهای زنون نور چند طول موجی را ایجاد کرده و می توان از آنها برای اهداف درمانی یا زیبایی استفاده کرد.

این نور بر اپیدرم (لایه سطحی پوست) بی تاثیر است و تنها روی لایه درم (لایه های عمیق تر پوست) تاثیر می گذارد. قبل از استفاده از دستگاه لیزر IPL باید یک ژل خنک کننده روی پوست مالیده شود. همچنین استفاده از عینک محافظ برای چشم ها ضروری است. مدت زمان این جلسه بین 10 تا 30 دقیقه طول می کشد.

دستگاه لیزر موی زائد E-light

دستگاه لیزر ای لایت (e-light) یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر موهای زائد است که از 3 تکنولوژی جدید IPL ، RF و خنک کننده استفاده می کند. این روش ترکیبی از درمانهای بی خطر و موثر است و نور شدید IPL نوعی خاص از نور شبیه لیزر می باشد. این نور از لیزر کمتر تهاجمی است و برای همه قسمتهای بدن قابل استفاده است.

تکنولوژی آر اف هم غیرتهاجمی است و درجه حرارت سطوح عمیق پوست را زیاد می کند و سلولهای پوست را احیا می کند. سیستم خنک کنندگی هم موجب تجربه لذت بخش تری در درمان می شود. این سیستم لایه سطحی پوست را خنک می کند و احساس سوزش و گرما را کمتر می کند.

دستگاه دایود لیزر الکس آلما سوپرانو

این دستگاه لیزر یکی از ایمن ترین، موثرترین و محبوب ترین انواع دستگاه لیزر موهای زائد بازار است که از هر 3 طول موج لیزر جهت درمان پوست و رفع موهای زائد استفاده می کند. دستگاه دایود لیزر الکس آلما سوپرانو دارای تائیدیه از FDA امریکا و همچنین استاندارد طلایی است. در استفاده از این نوع دستگاه افرادی با رنگ پوست تیره و یا افراد با رنگ موی روشن دارای محدودیت استفاده هستند.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد لیزر الکس آلما سوپرانو

کلام آخر

در این مقاله با انواع دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شدیم و ویژگی های هر یک را شناختیم. فروشگاه هیرادرما عرضه کننده انواع دستگاه لیزر و سایر دستگاه های زیبایی، پزشکی و پوستی است. اگر برای کلینیک خود نیاز به انواع دستگاه پزشکی، پوستی، لاغری و جوانسازی دارید و یا نیاز به تعمیرات و یا خدمات پس از فروش دارید می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

گروه مهندسی هیرادرما

مجموعه هیرادرما به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات و دستگاههای پزشکی، پوستی، لاغری و جوانسازی به همراه خدمات پس از فروش، تعمیرات و تامین لوازم جانبی فعالیت دارد. شما با حداقل سرمایه و خرید شرایطی از هیرادرما می توانید سالن پوستی یا کلینیک زیبایی خود را تجهیز نمایید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.