تونل ال ای دی تراپی شرکت هیرادرما

دستگاه تونل ال ای دی تراپی چیست؟

دستگاه تونل ال ای دی تراپی چیست؟

نور درمانی ، LED تراپی یا فوتو تراپی روشی نسبتا جدید در حوزه درمانی و زیبایی پوست است. در این روش از LED ها یا دیودهای ساطع کننده نور بعنوان منبع نوری استفاده میشود. این روش مورد تائید سازمان FDA قرار گرفته و برای اولین بار دانشمندان ناسا در مورد این نورها مطالعه کرده اند.

در این تحقیق که در اواخر قرن بیستم انجام شد تاثیر مثبت نور دیودهای LED بر بهبود عملکرد فتوسنتز و رشد گیاهان به اثبات رسید. پس از آن آزمایشات و تحقیقات زیادی صورت گرفت و روش نور درمانی LED بعنوان روشی بدون درد و غیر تهاجمی برای بهبود مشکلات پوست شناخته شد.

نوردرمانی در حوزه پوست و زیبایی با دستگاههای تونل ال ای دی تراپی امگالایت ، تونل کلسیم دار و ماسکهای LED نورتراپی انجام می شود. در این مقاله قصد داریم با تونل ال ای دی تراپی بیشتر آشنا شویم. شرکت هیرادرما پیشرو عرضه کننده دستگاهها و تجهیزات پزشکی، زیبایی و بهداشتی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

تونل ال ای دی تراپی قیمت تونل LED

انواع نوردرمانی با تونل ال ای دی تراپی

نورهای رنگی هر یک طول موج های مشخصی دارند که بر روی لایه ای خاص از پوست تاثیرگذارند. در اینجا با برخی از انواع نوردرمانی با تونل ال ای دی تراپی آشنا می شویم:

رنگ LED آبی با طول موج 430 تا 470 نانومتر

از این طیف رنگ برای از بین بردن آکنه های پوست، جوش های فعال و همچنین جلوگیری از به وجود آمدن جوشهای فعال استفاده می شود. همچنین غدد چربی پوست کنترل شده تا از بروز جوشهای جدید جلوگیری شود.

رنگ LED زرد با طول موج 590 نانومتر

طیف رنگ زرد موجب کاهش قرمزی و التهاب پوست می شود. همچنین درخشندگی و روشن کنندگی پوست را در پی دارد. از طرفی خطوط ریز چین و چروک پوست را از بین می برد. نور زرد خاصیت سم زدایی برای پوست را نیز دارد.

رنگ LED سبز با طول موج 525 تا 550 نانومتر

این طیف رنگ LED برای پوست خاصیت تسکین و ریلکس شدن دارد و برای درمان پوستهای حساس بسیار مناسب است. به دلیل کاهش ملانین در پوست سیاهی های پوست را از بین می برد. نور سبز موجب از بین رفتن آفتاب سوختگی، کک و مک و لکه های پیری می شود. این نور همچنین موجب روشن شدن و درخشندگی پوست های کدر می شود.

رنگ LED فیروزه ای با طول موجی 590 نانومتر

نور فیروزه ای رنگ موجب بهبود متابولیسم پوست شده و فعالیت سلولهای پوستی را افزایش می دهد. همچنین پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند و چربی های اضافه پوست را از بین می برد.

نور LED سفید با طول موج 590 نانومتر

نور سفید موجب ترمیم و تقویت پوستهای آسیب دیده شده و شلی و افتادگی پوست را رفع می کند. این نور خاصیت سفت کنندگی و لیفتینگ برای پوست داشته و موجب آرامش و ریلکس شدن پوست می شود.

رنگ LED قرمز با طول موج 590 نانومتر

نور قرمز گردش خون را در پوست افزایش داده و فرایند کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد. از طرفی با کمک به تولید کلاژن موجب ترمیم پوستهای آسیب دیده می گردد. جوانسازی پوست و بهبود چین و چروکها از دیگر مزایای نور LED قرمز است.

مکمل کلسیم در تونل ال ای دی تراپی

دو لامپ UVB در دستگاه تعبیه شده اند که طول موج 320 نانومتر دارند. این لامپها با نوری که به پوست می تابند موجب واکنش فتوشیمیایی در پوست شده و ویتامین D3 کلسترول را به کولکالسیفرول تبدیل می کنند. این امر موجب افزایش متابولیسم و جذب بهتر فسفر و کلسیم در بدن می گردد.

تونل ال ای دی تراپی انواع تونل LED رنگی

نحوه استفاده از تونل ال ای دی تراپی

برای اینکه بتوانید به صورت صحیح از دستگاه تونل ال ای دی تراپی استفاده کنید و آسیبی به پوست خود نرسانید باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. این نکات شامل موارد زیر است :

  • قبل از استفاده از تونل ال ای دی تراپی مطمئن شوید که پوست صورتتان تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی است. مواد آرایشی و کرم ها می توانند تاثیر نور LED را روی پوست کاهش دهند.
  • مدت زمان استفاده، تعداد دفعات و تعیین فرکانس مناسب برای مشکل پوستی اهمیت زیادی دارد. مثلا برای جوانسازی پوست کافیست 2 تا 3 بار در هفته در جلسات 10 تا 20 دقیقه ای تونل ال ای دی تراپی انجام شود.
  • در وقت استفاده از تونل ال ای دی باید فاصله مناسب بین منبع نوری با پوست رعایت شود.
  • استفاده از عینک محافظ چشم در هنگام استفاده از دستگاه تونل ال ای دی تراپی ضروری است چرا که نورهای خیره کننده ال ای دی ها موجب آزار چشم ها می شوند.
  • مطالعه راهنمای استفاده از دستگاه تونل ال ای دی توصیه می شود تا با رعایت نکات ایمنی استفاده راحت و ایمنی را با دستگاه تجربه کنید.
تونل ال ای دی تراپی خرید تونل LED

کلام آخر

در این مقاله با تونل ال ای دی تراپی آشنا شدیم. همچنین انواع طیف نوری آن را شناختیم و با نکاتی که در وقت استفاده از آن باید رعایت کنیم آشنا شدیم. چنانچه قصد خرید تونل ال ای دی را دارید می توانید با شرکت هیرادرما پیشرو عرضه کننده انواع دستگاهها و تجهیزات پزشکی، زیبایی و آرایشی تماس بگیرید. دستگاه تونل ال ای دی تراپی را می توانید با کیفیت اصل و اورجینال تنها از هیرادرما بخواهید.

گروه مهندسی هیرادرما

مجموعه هیرادرما به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات و دستگاههای پزشکی، پوستی، لاغری و جوانسازی به همراه خدمات پس از فروش، تعمیرات و تامین لوازم جانبی فعالیت دارد. شما با حداقل سرمایه و خرید شرایطی از هیرادرما می توانید سالن پوستی یا کلینیک زیبایی خود را تجهیز نمایید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.