خرید دستگاه بخور دو لول شرکت هیرادرما پیشرو

خرید دستگاه بخور دو لول

خرید دستگاه بخور دو لول 

دستگاه بخور دو لول دستگاهی است که بخار سرد و گرم را تولید می کند و هر کدام را از یکی از لوله ها خارج می کند. از کاربردهای اصلی دستگاه بخور اغلب افزایش رطوبت محیط خصوصا در فضاهایی با رطوبت کم است ولی یکی از روشهای زیبایی پوست نیز بخور است. در اغلب سالن های آرایشی دستگاه بخور دو لول را مشاهده کرده اید.

از این دستگاه برای آبرسانی و بخور دادن به صورت و پاک کردن منافذ باز پوست استفاده می شود. در این مقاله بیشتر با این دستگاه آشنا می شویم و در مورد خرید دستگاه بخور دو لول اطلاعاتی به شما می دهیم. شرکت هیرادرما پیشرو عرضه کننده انواع تجهیزات و لوازم پزشکی، بهداشتی و آرایشی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مزایای دستگاه بخور دو لول

همانطور که گفتیم در اغلب سالن های آرایشی و باشگاهها از دستگاه بخور دو لول استفاده های فراوانی می شود. در اینجا با برخی از این مزایا و کاربردها آشنا می شویم:

  • کمک به افزایش گردش خون در پوست صورت
  • جوانسازی ، شفافیت و شادابی پوست
  • ورود بخار آب به بینی و جلوگیری از آبریزش بینی
  • باز کردن منافذ پوست برای پاکسازی، تغذیه با ماسکها و کرم ها
  • آبرسانی پوست
  • نرم کردن جوش های سرسیاه برای خارج کردن آنها
  • ترمیم لکه های پوستی
  • لطافت و نرمی پوست
  • حذف خطوط و چین و چروکهای سطحی صورت

مزایای این دستگاه به این موارد ختم نمی شود و کاربردهای زیادی برای بخور سرد و گرم برای پوست صورت و بدن تعریف شده است. مزیت دستگاه بخور دو لول قدرت زیاد خروج بخار از آن و امکان استفاده از هر دو نوع بخار سرد و گرم است. از طرفی لوله ها قابل چرخش هستند و می توان با هر زاویه ای از آن استفاده کرد.

خرید دستگاه بخور دو لول با قیمت مناسب

بهترین مارک دستگاه بخور دو لول در بازار

اگر قصد خرید دستگاه بخور دو لول را داشته باشید احتمالا در بازار با انواعی از برندها و مدلها آشنا می شوید. ولی انتخاب یکی از میان آنها برای شما دشوار خواهد بود. در اینجا با برخی برندهای پرفروش و معتبر دستگاه بخور دو لول آشنا می شویم:

  • دستگاه بخور دو لول برند دراگون
  • دستگاه بخور دو لول ازون دار مدل SVR
  • دستگاه بخور دو لول مکس max
  • دستگاه بخور دو لول لمسی اوزون دار کلین (Klin)
  • دستگاه بخور دو لول سالنی LIZZE
  • و …

کلیه برندهای نام برده شده در بالا و سایر برندهای مدنظر شما توسط شرکت هیرادرما پیشرو قابل عرضه است. اگر قصد خرید دستگاه بخور دو لول و یا سایر تجهیزات برای سالن خود را دارید با ما در تماس باشید.

برای مشاهده مشخصات و خرید دستگاه بخور دو لول کلیک کنید. 

خرید دستگاه بخور دو لول بهترین مارک دستگاه بخور

قیمت خرید دستگاه بخور دو لول

دستگاه های بخور دو لول موجود در بازار از برندهای گوناگون هستند و از نظر ابعاد و سایز نیز با هم متفاوتند. قیمت دستگاه بخور دو لول نیز با توجه به برند، کشور سازنده، ابعاد دستگاه و قدرت دستگاه تعیین می شود. چنانچه قصد خرید دستگاه بخور دو لول برای سالن آرایشی یا باشگاه خود را دارید توصیه می کنیم این محصول را از مراکز معتبری نظیر فروشگاه هیرادرما پیشرو تهیه کنید تا از ضمانت و گارانتی آن مطمئن باشید.

کلام آخر

در این مقاله با دستگاه بخور دو لول سالنی آشنا شدیم. همچنین قیمت خرید دستگاه بخور دو لول ، مزایا و ویژگی ها و کاربردهای آن را بررسی کردیم. فروشگاه هیرادرما پیشرو که عرضه دستگاهها و تجهیزات پزشکی، بهداشتی و آرایشی را به عهده دارد علاوه بر تامین دستگاهها به خدمات پس از فروش و تامین تجهیزات نیز مشغول است. چنانچه قصد خرید دستگاه بخور دو لول یا سایر تجهیزات آرایشگاهی و پزشکی را دارید با کارشناسان فروش هیرادرما تماس بگیرید.

خرید دستگاه بخور دو لول مزایای دستگاه بخور

گروه مهندسی هیرادرما

مجموعه هیرادرما به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات و دستگاههای پزشکی، پوستی، لاغری و جوانسازی به همراه خدمات پس از فروش، تعمیرات و تامین لوازم جانبی فعالیت دارد. شما با حداقل سرمایه و خرید شرایطی از هیرادرما می توانید سالن پوستی یا کلینیک زیبایی خود را تجهیز نمایید. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.